Jump to content
  • News
     
     
    Samozapłon telefonu Huawei Mate 10 | Dziurawy smartfon od Huawei? | HUAWEI MATE 20 PRO Z EKRANOWYM PROBLEMEM | Nieplanowany test Huawei P20? | Nadchodzi Honor Watch | Składany smartfon od Huawei? | Huawei ogłosił nową wersję nakładki na Androida-EMUI 9 | HUAWEI MATE 20 PRO?? | Trzy nietypowe smartfony | Premiera telefonu Honor 10 | Huawei Mate 10 Lite otrzymuje Androida Oreo | Pierwszy na świecie samochód kierowany przez... smartfon | Premiera Huawei P20, cena, specyfikacja | Nadchodzi Huawei P20 LITE | Huawei P20 Lite, tak prawdopodobnie bedzie wyglądał | Dostaliście dziwnego SMS-a od Huawei?Nie ma powodów do paniki. | Huawei Smart Scale - test wagi z łącznością Bluetooth | Huawei szykuje testy Androida Oreo dla P10 | Pierwsza, inteligentna waga Huawei | Huawei MediaPad M3 Lite w pigułce. | Huawei Nova 3 - znamy wygląd i specyfikację | Od 2018 roku smartfony HUAWEI i HONOR będą miały w Europie dedykowany sklep z aplikacjami | Huawei wprowadza do Europy Honor 6A Pro | Pełnoekranowy Huawei Honor V10? | Huawei z działającym prototypem składanego smartfonu! | EMUI 8.0 trafi na smartfony Huaweia z serii Mate 9 i P10 | Huawei poszukuje betatesterów Androida Oreo dla Mate 9 | Huawei Mate 10 Pro w całej okazałości. | Huawei Mate 10 nie będzie “smartfonem” | Aplikacja Go Keyboard ma zaszytego w sobie wirusa!! | Huawei Mate 10 Lite?? To będzie „lajt” tylko z nazwy !! | “Bezramkowy” Huawei Mate 10 Pro | Huawei usunął ze swojej strony wszystkie obrazy systemu EMUI | BlueBorne | Huawei drugim największym producentem smartfonów na świecie | Huawei Mate 10 zadebiutuje 16 października w trzech wersjach | Pierwsze problemy z Android 8.0 Oreo | Kirin 970 - to pierwszy tak zaawansowany technologicznie i inteligentny procesor Huawei | HONOR JMM-AL1 ??? | Huawei Mate 10 czy już może Samsung ?? | Kiedy Android Oreo | 500+ w wykonaniu Huawei. | Ceny roamingu od 15 czerwca 2017 | Honor 8 Lite: specyfikacja, cena | Android 7.0 Nougat dla P9 Lite według Huawei ukaże się ... | Huawei P10 Lite dla Polaków w słabszej wersji | Huawei P10 Lite nadchodzi. W czym jest lepszy niż P9 Lite? | Ruszyła przed sprzedaż Huawei P10 z gratisami! | Huawei P10 i P10 Plus już oficjalnie - po premierze w Barcelonie | Transmisja na żywo z premiery Huawei P10 |
     
    • Announcements
       
       
      • Lucky

        UOKiK a wyginające się telefony P8 lite i P9 lite   02/09/17

        Jeżeli macie problem z wyginającym się telefonem Huawei P8 Lite lub Huawei P9 Lite zapraszamy do zapoznania się z tym tematem: http://fanclub.huaweipolska.pl/forum/temat/1792 na oficjalnym forum Huawei lub z tym http://supporthuawei.pl/topic/499-wyginanie-się-urządzenia-sprawa-do-uokik/#comment-2342 na naszym forum i przekazanie stosownych informacji na adres e-mail: adbucz00@gmail.com   Zapraszamy również do wątku z problemem : http://supporthuawei.pl/topic/499-wyginanie-si%C4%99-urz%C4%85dzenia-sprawa-do-uokik/#comment-2342
       
    grzegorz__pawele

    Czy ma ktoś problem z wyginajacym się telefonem huawei p10

    11 posts in this topic

    Recommended Posts

    I ja mam taki sam problem tylko z p 10 jutro zamierzam go reklamować zobaczymy co wyjdzie

     

    Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka

     

     

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
     

    Mój też się wygiął. Nie wiem od czego ale lekko jest skrzywiony. Daj znać czy uzwglednili reklamację.

    Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
     

    czyżby P10 także przyjmowały pseudonim "banana" ??

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
     

    Ja właśnie reklamowałam telefon P 10 lite, problem z  samoistnym rozłączaniem rozmowy podczas jej trwania oraz z głośnikiem, odpowiedź serwisu :

    "w związku z stwierdzonym uszkodzeniem mechanicznym modułu wyświetlacza oraz pokrywy baterii ( wygięte)

    zgodnie z zaleceniami firmy HUAWEI przeprowadzenie dalszych czynności diagnostycznych będzie możliwe odpłatnie.

    Napisałam maila w tej sprawie do Huawei Polska , tu ich odpowiedź:

    Lukasz P (Huawei)

    9 kwi, 12:01 CEST

    Szanowna Pani,

    w nawiązaniu do przesłanej wiadomości, uprzejmie informujemy, że w przypadku uszkodzeń mechanicznych decyzja Serwisu jest dla nas wiążąca i ostateczna. W związku z tym zapraszamy do naszego Centrum Serwisowego w celu dokonania naprawy płatnej.

    W razie dodatkowych pytań, proszę o kontakt.

    Pozdrawiam,
    Łukasz
    Wsparcie Techniczne Huawei
    wszyscy mają świadomość problemu a klienta mają gdzieś

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
     

    No cóż można napisać...powiem tak : Dzisiaj robiłem nowe zakupy w sieci i miałem do wyboru : S9+, Note 8, Iphone X, Mate 10 Pro i P20 Pro+tablet gratis. Chciałem w ciemno S9+ ale...mam i S8+ i niestety nie dopatrzyłem się różnicy ani w obudowie, stylistyce ani w działaniu więc odpuściłem. Iphonki nie trawię bo to badziew więc też. Mate 10 Pro....hm...mam juz Mate 10 Lite i mi wystarcza, odpuściłem.  Na polu bitwy zostały więc dwa modele : P20 Pro i Note 8. No i wiadomo przecież co wygrało ? :-) Note 8!. Czytając takie jak wyżej posty, człowiek już nie chce serii P czy niższej i jeśli już Huawei to tylko seria MATE. Oczywiście P20 Pro kusił i parametrami i wyglądem ale...no własnie...to seria P. Samsung jednak nie dał mi dupy nigdy tak samo jak seria Huawei Mate więc pozostanę i na Samsungach i na Mate :-).

     

    Pozdrawiam.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
     

    Ja mam z P10 plus... Chętnie podzielę się historią może ktoś wpadnie. Najchętniej to chciałabym, żeby wpadła ta babeczka co napisała tak genialne pisma odpowiadające na rękojmie, że aż chce je tu wrzucić. Telefon kupiony był w listopadzie 2017 roku 2600 zł i na raty. Mam jeszcze ubezpieczenie do niego. Zacznę od początku:

    1. Telefon na Wielkanoc kaputt - ekran mrugnął i nie działał reset, ekran tylko się podświetlał (byłam przekonana, że jakaś zawiecha na aplikacji). Także załamana przyniosłam mój kochany telefon zabezpieczony szybką, w silikonowym etui do sklepu. Uwielbiałam ten telefon, bo wszytko na nim robiłam, łącznie z publikacją na blogu. Moje narzędzie pracy.
    2. Zasugerowano mi, żebym od razu udała się do serwisu. Będzie szybciej. Przywiozłam. Gadka szmatka i pan przyjmie. Nagle usłyszałam od tego pana, że telefon jest wygięty. Nie zrozumiałam na początku. Położył go na stole, ale no fakt koło Volume było lekko wygięte. Naprawdę tego nie zauważyłam. Pan przyjął, ale stwierdził, że nie powinien, bo telefon jest wygięty. Od razu zarzucił mi, że na pewno go nosiłam w kieszeni. Od razu mu powiedziałam, że chyba żartuje telefon duży, gdzie ja go niby wsadzę jak miednica szeroka itp.

    Tu właściwie mnie zastanawiało jak to możliwe, że coś się stało z ekranem. Właściwie miałam szkło hartowane. Kiedyś w tamtym miejscu zobaczyłam ryskę na szkle, ale źle było założone szkło, więc olałam sprawę. Zamówiłam sobie nową po prostu i czekałam, aż całkiem szybka się zniszczy.

    Godzina 15 jak telefon został w serwisie o 19 informacja, że reklamacja gwarancja odrzucona. Naprawa miała wynieść 2800 zł xD Jakiś żart sobie myślę... (załączam kosztorys)

    3. Napisałam pismo dotyczące rękojmi i pojechałam do sklepu. Oczywiście od razu dowiedziałam się, że skoro producent mówi, że mechaniczne uszkodzenie to tak jest i ja ze swoim pismem wyjeżdżam. Pan przyjął oczywiście moje pismo. Zasugerował mi, żebym z ubezpieczenia skorzystała, ale ja otwarcie powiedziałam, że nie. Ubezpieczenie miałam wykupione z powodu, gdyby upadł, wpadł do wody, czy ktoś by mi go ukradł. A poza tym, żeby ktoś udzielił mi ubezpieczenia, to muszę mieć jakiś powód usterki, prawda? A tu nie ma żadnego.

    4. Po prawie 2 tygodniach odpowiedź ekspertyza (również załączam), dałam odmowę na to "coś". Więc od razu z tym czymś do Rzecznika Spraw Konsumenta i dowiedziałam się, że ekspertyza i propozycja płatnej naprawy z tytułu gwarancji jest niezgodna z rękojmią. No to odwołanie hop. Pani Rzecznik też mnie trochę rozbroiła jak powiedziała, żeby dać sobie z tym spokój, bo takie sprawy są cięzkie. No to pokazałam jej, że nie tylko mój telefon jest w takim stanie. Kazała mi napisać to co jest na tym forum. Tak więc odwołanie napisane i pojechałam do sklepu.

    5. Pan mnie rozwalił. Mówię do niego, że telefon nie upadł, a ja chcę złożyć pismo i tyle mnie obchodzi. Zapytałam co mam podać w ubezpieczeniu skoro to uszkodzenie mechaniczne. Dostałam odpowiedź: "No różnie upada telefon...". Idzie się załamać. Technika zdartej płyty. Wzięłam potwierdzenie.

    6. Dzisiaj telefon do odbioru. Jutro pojadę, bo dzisiaj dzwoniłam zapytać do centrali o co chodzi. Dostałam odpowiedź od bardzo miłej pani na oba pisma. Tego nie da się opowiedzieć. To trzeba przeczytać. Jutro jadę po telefon i dalej chyba zostaje Rzecznik, rzeczoznawca i sąd. Jak ktoś chce się przyłączyć to chętnie przygarnę i pomogę. Dziwi mnie ostatnio ta cisza w związku z tymi wygiętymi telefonami. Ja nie odpuszczę za to jak jestem traktowana. Poza tym nawet za granica o tym piszą, że telefony się wyginają. Mój działał i nic nie zapowiadało, że nagle się wygnie. Także zobaczymy co dalej jutro, a ja zapraszam Was do lektury:


    a) Co to jest uszkodzenie mechaniczne według Pani, która odpowiada na moje pismo i że powstaje na przykład jak nosi się telefon w kieszeni (a ja temu zaprzeczyłam w piśmie, znów technika zdartej płyty). "Coś co powstaje w wyniku eksploatacji nie może być wadą fabryczną" - Także macie odpowiedź dlaczego Wasze telefony się wyginają. Trzeba było ich nie używać i by działały.
    b) pierwsze pismo było prawidłowo sformułowane, bo zgodnie z reżimem ustawy (reklamacja przecież bezzasadna).
    c) nie mogło być wady (właściwie to nie mogła powstać w trakcie dwóch lat, jakieś fanaberie klienta, na 100% był sprawny, bo jak producent tak powiedział i oni, to pewniak
     

    CCI20190515.jpg

    Ekspertyza.jpg

    pismo 1.jpg

    Pismo 2.jpg

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
     

    Ja akurat nie mam z wyginaniem problemu,ale kibicuje i gratuluje walki i uporu i czekam na wynik sprawy.

    Pozdrawiam

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
     

    Widzę, że nadal po 2 latach są problemy z Huawei :/ Szukaliście może informacji czy telefony z innej dystrybucji niż polska posiadają te samą przypadłość?

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
     
    W dniu 18.05.2019 o 11:48, ggizmo napisał:

    Widzę, że nadal po 2 latach są problemy z Huawei :/ Szukaliście może informacji czy telefony z innej dystrybucji niż polska posiadają te samą przypadłość?

    Za granicą też mają problemy z tym modelem polecam wpisać na zagranicznych o wygietym telefonie

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
     

    2800 co za typy xD Myśleli, że na naiwniaka trafili i zapłaci. Ładnie lecą w ciula. A lewy razem z nimi xD Ale nie bez powodu się spalił kiedyś na twiterku jak wysłał tweeta z iphona xD A wracając do tematu to z tego co widzę dalej tu huczy a byłem tu ostatnio 1,5 roku temu...Ale karma jak widać wraca a życzę im żeby nie dogadali się z Google i żeby stracili wszystko za robienie z ludzi idiotów. 

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
     

    @Frogsia jak masz to załącz skan przyjęcia telefonu do serwisu? czy w opisie jest coś o wygięciu telefonu. Jeżeli przy przyjmowaniu serwis tego nie udokumentował zdjęciem  opisem to poszedłbym w stronę, że to w serwisie próbując się do niego dobrać uszkodzili Ci telefon. 

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
     

    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

    ×