Skocz do zawartości
  • News
     
     
    HUAWEI MATE 20 PRO?? | Trzy nietypowe smartfony | Premiera telefonu Honor 10 | Huawei Mate 10 Lite otrzymuje Androida Oreo | Pierwszy na świecie samochód kierowany przez... smartfon | Premiera Huawei P20, cena, specyfikacja | Nadchodzi Huawei P20 LITE | Huawei P20 Lite, tak prawdopodobnie bedzie wyglądał | Dostaliście dziwnego SMS-a od Huawei?Nie ma powodów do paniki. | Huawei Smart Scale - test wagi z łącznością Bluetooth | Huawei szykuje testy Androida Oreo dla P10 | Pierwsza, inteligentna waga Huawei | Huawei MediaPad M3 Lite w pigułce. | Huawei Nova 3 - znamy wygląd i specyfikację | Od 2018 roku smartfony HUAWEI i HONOR będą miały w Europie dedykowany sklep z aplikacjami | Huawei wprowadza do Europy Honor 6A Pro | Pełnoekranowy Huawei Honor V10? | Huawei z działającym prototypem składanego smartfonu! | EMUI 8.0 trafi na smartfony Huaweia z serii Mate 9 i P10 | Huawei poszukuje betatesterów Androida Oreo dla Mate 9 | Huawei Mate 10 Pro w całej okazałości. | Huawei Mate 10 nie będzie “smartfonem” | Aplikacja Go Keyboard ma zaszytego w sobie wirusa!! | Huawei Mate 10 Lite?? To będzie „lajt” tylko z nazwy !! | “Bezramkowy” Huawei Mate 10 Pro | Huawei usunął ze swojej strony wszystkie obrazy systemu EMUI | BlueBorne | Huawei drugim największym producentem smartfonów na świecie | Huawei Mate 10 zadebiutuje 16 października w trzech wersjach | Pierwsze problemy z Android 8.0 Oreo | Kirin 970 - to pierwszy tak zaawansowany technologicznie i inteligentny procesor Huawei | HONOR JMM-AL1 ??? | Huawei Mate 10 czy już może Samsung ?? | Kiedy Android Oreo | 500+ w wykonaniu Huawei. | Ceny roamingu od 15 czerwca 2017 | Honor 8 Lite: specyfikacja, cena | Android 7.0 Nougat dla P9 Lite według Huawei ukaże się ... | Huawei P10 Lite dla Polaków w słabszej wersji | Huawei P10 Lite nadchodzi. W czym jest lepszy niż P9 Lite? | Ruszyła przed sprzedaż Huawei P10 z gratisami! | Huawei P10 i P10 Plus już oficjalnie - po premierze w Barcelonie | Transmisja na żywo z premiery Huawei P10 | Smartfony i inne urządzenia Huawei zostały wyróżnione | 360-STOPNIOWA KAMERKA POD MARKĄ HONOR | Honor V9 | Specyfikacja P10 | Huawei P9 Lite 2017 dostępny w Polsce | Zapowiedź Huawei P10 | P10 PLUS | Huawei MediaPad T3 8.0 |
     
    • Ogłoszenia
       
       
      • Lucky

        UOKiK a wyginające się telefony P8 lite i P9 lite   09.02.2017

        Jeżeli macie problem z wyginającym się telefonem Huawei P8 Lite lub Huawei P9 Lite zapraszamy do zapoznania się z tym tematem: http://fanclub.huaweipolska.pl/forum/temat/1792 na oficjalnym forum Huawei lub z tym http://supporthuawei.pl/topic/499-wyginanie-się-urządzenia-sprawa-do-uokik/#comment-2342 na naszym forum i przekazanie stosownych informacji na adres e-mail: adbucz00@gmail.com   Zapraszamy również do wątku z problemem : http://supporthuawei.pl/topic/499-wyginanie-si%C4%99-urz%C4%85dzenia-sprawa-do-uokik/#comment-2342
       
    Dychowski

    Serwis CCS - Dramat czyli jak działa ten twór

    5 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam Was,

    Z racji faktu, iż znany serwis CCS ma coraz więcej wrogów, będziemy tutaj pokazywać jak działa ta firma i co wciska użytkownikom, ostrzegać przed korzystaniem z usług tego dziwnego serwisu który robi co tylko chce.

    Proszę wszystkie pokrzywdzone osoby, zamieszczajcie screeny dokumentów z CCS bo to jedyny dowód na to, że ta firma powinna już dawno zamknąć swoje podboje lub przenieść siedzibę do Kambodży.

    Zamieszczam Wam dokument który na razie jest chyba mistrzostwem działania tego serwisu, za naprawę P9 Lite wartego 850 zł, tenże serwis zaproponował okazyjną kwotę....1.784 zł, tylko korzystać z takich usług 9_9

    CSS.jpg

     

    Motto firmy : Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A - Zaufaj profesjonalistom....-  na załączonym screenie jeden z wielu którzy zaufali "profesjonalistom " B|

    Możecie poczytać i tutaj co wyprawia ten serwisik :

    Kolejny przykład :

    Kolejny:

    Kolejny:

    Kolejny:

    Jest tego mnóstwo w sieci wiec jak nie szukacie problemów, poszukajcie normalnego serwisu a nie tego tworu.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
     

    Temat stary ale dodam od siebie...

    Mając P8 Lite ( zakupiony w abonamencie) w jednej chwili przestała działać wibracja. Oddałem więc na naprawę gwarancyjną. Po dwóch dniach telefon do odbioru. Coś nie stykało na płycie głównej. Poprawiono luty.

    Mija kilka dni użytkowania, problem powraca. Oddałem ponownie na reklamację. prosząc jednocześnie o aktualizację softu. Aktualizację zrobiono, wibracja działa. Powodem niedziałającej wibracji była zbyt wolna karta pamięci włożona do telefonu - taką odp usłyszałem. Testowaliśmy bez karty i wszystko jest w porządku. Telefon odebrałem i użytkowałem bez karty pamięci. Problem do dziś nie powrócił.

    Wszystko miło szybko i wygodnie.

     

    Kolejny Huawei -tym razem Y6. Zakupiony w niezależnym sklepie jako nowy z gwarancją...

    Po kilku miesiącach na ekranie pojawia się dziwna smuga niczym po zbyt mocno dociśniętym ekranie (np nosząc w kieszeni - czego nie było bo telefon w zamykanym pokrowcu więc byłoby i niewygodnie go nosić w kieszeni). Do tego wszystkiego telefon samoczynnie przechodzi w tryb samolotowy. Nie pomaga hard reset, ustawienia fabryczne.

    Oddałem więc do CCS ( inna lokalizacja w Warszawie niż w przypadku P8 Lite). Stwierdzono uszkodzenie na płycie głównej i wyświetlaczu. Wymieniono i to i to w ramach gwarancji. Telefon za 2 dni odebrany.

     

    Także ja mam miłe wspomnienia z CCSem :)

    • Upvote 1

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
     

    No kolego, my wiemy, że jesteś ze Stolicy i CSS blisko Ciebie ale żeby aż taką reklame im robić :-).

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
     

    Nie no nie reklamę bo mi na tym nie zależy ale naprawdę. Żadnego problemu nie robili.

    Może gdyby telefon wykrzywił się to zaczęły by się problemy no ale jak to tej pory...ok.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
     

    Nie jestem zadowolony CCS napisze wprost padł mi Soft zaraz jakoś jak kupiłem fona zaniosłem do sklepu wysłali do Warszawy i co dostałem owszem wgrali czytnik lini papilarnych nie działał i pare innych jeszcze rzeczy a podobno po naprawie przeszedł (rygorystyczne testy) dałem wgrać poraz drugi lokalnemu serwisowi wszystko działa idealnie do tej pory nie polecam tego byle jakiego serwisu skoro takiej prostej usterki nie potrafią ogarnąć.

    Edytowane przez Extreme

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
     

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    ×