Skocz do zawartości
  • News
     
     
    HUAWEI MATE 20 PRO Z EKRANOWYM PROBLEMEM | Nieplanowany test Huawei P20? | Nadchodzi Honor Watch | Składany smartfon od Huawei? | Huawei ogłosił nową wersję nakładki na Androida-EMUI 9 | HUAWEI MATE 20 PRO?? | Trzy nietypowe smartfony | Premiera telefonu Honor 10 | Huawei Mate 10 Lite otrzymuje Androida Oreo | Pierwszy na świecie samochód kierowany przez... smartfon | Premiera Huawei P20, cena, specyfikacja | Nadchodzi Huawei P20 LITE | Huawei P20 Lite, tak prawdopodobnie bedzie wyglądał | Dostaliście dziwnego SMS-a od Huawei?Nie ma powodów do paniki. | Huawei Smart Scale - test wagi z łącznością Bluetooth | Huawei szykuje testy Androida Oreo dla P10 | Pierwsza, inteligentna waga Huawei | Huawei MediaPad M3 Lite w pigułce. | Huawei Nova 3 - znamy wygląd i specyfikację | Od 2018 roku smartfony HUAWEI i HONOR będą miały w Europie dedykowany sklep z aplikacjami | Huawei wprowadza do Europy Honor 6A Pro | Pełnoekranowy Huawei Honor V10? | Huawei z działającym prototypem składanego smartfonu! | EMUI 8.0 trafi na smartfony Huaweia z serii Mate 9 i P10 | Huawei poszukuje betatesterów Androida Oreo dla Mate 9 | Huawei Mate 10 Pro w całej okazałości. | Huawei Mate 10 nie będzie “smartfonem” | Aplikacja Go Keyboard ma zaszytego w sobie wirusa!! | Huawei Mate 10 Lite?? To będzie „lajt” tylko z nazwy !! | “Bezramkowy” Huawei Mate 10 Pro | Huawei usunął ze swojej strony wszystkie obrazy systemu EMUI | BlueBorne | Huawei drugim największym producentem smartfonów na świecie | Huawei Mate 10 zadebiutuje 16 października w trzech wersjach | Pierwsze problemy z Android 8.0 Oreo | Kirin 970 - to pierwszy tak zaawansowany technologicznie i inteligentny procesor Huawei | HONOR JMM-AL1 ??? | Huawei Mate 10 czy już może Samsung ?? | Kiedy Android Oreo | 500+ w wykonaniu Huawei. | Ceny roamingu od 15 czerwca 2017 | Honor 8 Lite: specyfikacja, cena | Android 7.0 Nougat dla P9 Lite według Huawei ukaże się ... | Huawei P10 Lite dla Polaków w słabszej wersji | Huawei P10 Lite nadchodzi. W czym jest lepszy niż P9 Lite? | Ruszyła przed sprzedaż Huawei P10 z gratisami! | Huawei P10 i P10 Plus już oficjalnie - po premierze w Barcelonie | Transmisja na żywo z premiery Huawei P10 | Smartfony i inne urządzenia Huawei zostały wyróżnione | 360-STOPNIOWA KAMERKA POD MARKĄ HONOR |
     
    • Ogłoszenia
       
       
      • Lucky

        UOKiK a wyginające się telefony P8 lite i P9 lite   09.02.2017

        Jeżeli macie problem z wyginającym się telefonem Huawei P8 Lite lub Huawei P9 Lite zapraszamy do zapoznania się z tym tematem: http://fanclub.huaweipolska.pl/forum/temat/1792 na oficjalnym forum Huawei lub z tym http://supporthuawei.pl/topic/499-wyginanie-się-urządzenia-sprawa-do-uokik/#comment-2342 na naszym forum i przekazanie stosownych informacji na adres e-mail: adbucz00@gmail.com   Zapraszamy również do wątku z problemem : http://supporthuawei.pl/topic/499-wyginanie-si%C4%99-urz%C4%85dzenia-sprawa-do-uokik/#comment-2342
       

    311 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam wszystkich czytelników!

    Posiadasz telefon marki Huawei P8 Lite lub P9 Lite? Wygiął Ci się telefon?

    SupportHuawei Ci pomoże!

    Zaczęliśmy sprawę drążyć głębiej sprawę w drugiej połowie stycznia. Złożyliśmy wniosek do Powiatowego Rzecznika Praw Konsumenta, który zapoznał się dokładnie z faktem oraz jest gotów zgłosić sprawę do  

    Sprawa ma dotyczyć wszystkich poszkodowanych, ponieważ Rzecznik uważa problem za błąd w konstrukcji, tak jak to było z Samsungiem Note 7 ubiegłego roku.

    Cytuj

    "Rzecznik zapoznał się z opiniami innych użytkowników urządzeń P8 i P9 Lite. Problem wyginania się obudowy w czasie ladowania wystepuje bardzo często i można domniemywać, że nie jest to uszkodzenie mechaniczne... lecz wada tkwiąca w towarze, powstała na etapie projektowania i produkcji. Z cytowanych  opinii użytkowników (wybranych wyrywkowo) wynika że problem z obudowami P8 i P9 Lite jest Państwu doskonale znany...w związku z powyższym prosze o podanie liczby zgłoszeń konsumentów Państwa serwisów z reklamacją wygiętych obudów w urządzeniach P8 i 

    .

    W oparciu o Państwa opinię z uwagi na dużą ilość podanych reklamacji Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Ostródzie wystąpi do UOKiK z prośba o zajęcie się sprawą."

     

     

    Co zrobić?

    Wygiął Ci się telefon ale nie wiesz co w związku z tym działać?

    1. Zrób zdjęcie uszkodzonego telefonu, najlepiej z każdej strony.

    2. Uzupełnij ten formularz 

     lub oddaj telefon operatorowi. 

    3. Naszykuj całe pudełko i zapakuj oryginalnie.

    4. Pamiętaj o fakturze zakupu!

    5. Napisz pismo dodatkowe.

    Cytuj

    Po ładowaniu zauważyłem, że telefon się lekko wygiął przy klawiszach POWER oraz VOLUME. Uważam, że usterka nastąpiła w wyniku wydzielania ciepła które nie ma za dużej możliwości ujścia, zwiększa się ciśnienie rozpycha ramki które i tak są wykonane z dość słabego stopu czy jakiegokolwiek tam materiału. O ile mi wiadomo nie jestem jedyną osobą posiadającą taki problem

    Podpis

     

    6. Na następny dzień przyjeżdża kurier i odbiera od nas telefon. On zapakuje go - wiec spokojnie, nic nie zginie.

    7. Postęp naprawy możemy śledzić na CCSonline.pl podając swój numer IMEI.

    8. Po wszystkim prosimy o przekazanie nam informacji na temat naprawy lub skan z naprawy! Wysyłacie na nasz adres e-mail (admin@supporthuawei.pl), który jest bezpieczny i żadne dane nie wyciekną.

     

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    My jako SupportHuawei.pl dążymy do rozwiązania sprawy, planujemy zgłosić się do prawnika o pomoc i zajęcie się sprawą lub zgłosić sprawę do UOKiK.

    Ważne aby poszkodowani nie bali się, że sprawa może zostać nagłośniona, a wtedy prosimy o nie uciekanie lecz stawienie się! 

    Jak już się staramy coś zrobić dla Was to uszanujcie i pomóżcie rownież nam!

     

    Współpraca z

     

    • Like 1

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
     

    Witaj Marzycielu :-),

    Tu gwarantuje Ci, nikt nie usunie żadnego posta, macie pełne poparcie forum i nas załogi ale jedna uwaga, może założyć całkowicie nowy temat bo problem dotyczy dwóch modeli nie tylko P9 Lite, głównie P8 Lite więc fajnie by było ażeby to był jeden wielki temat i tam już popilotujesz sprawę, pomyśl.

    Pozdrawiam,

    Andrzej

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
     

    a jak ja nie mam faktury zakupu bo tel byl juz wymieniony na nowy

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
     

    Romek, masz Potwierdzenie wymiany telefonu.

    Załączasz Oryginalną fakturę, oraz potwierdzenie wymiany. :)

    Ja mam 1 fakture i 4 potwierdzenia wymiany urządzenia ^^

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
     

    moim zdaniem to także jest dowód na nierówne traktowanie konsumentów, jednym się wymienia (tym co się domagają bardziej) a resztę się zmywa

     

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
     

    Romek miał wymiane w związku z innym problemem.

    Ja miałem 3 razy wymieniony p8 lite z powodu wadliwego mikrofonu :)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
     
    Napisano (edytowane)

    Kurde.. Szkoda ze wcześniej nie wiedziałam co pisać.,no nic czekam aż telefon wróci z serwisu. Co robić jeśli Odpowiedź będzie odmowna???

    Edytowane przez Ania

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
     

    Aniu, spójrz podpunkt 8. :) 

    Opinia serwisu jest nam potrzebna do podjecia sprawy.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
     
    4 minuty temu, Marzyciel napisał:

    Aniu, spójrz podpunkt 8. :) 

    Opinia serwisu jest nam potrzebna do podjecia sprawy.

    Ok, wiec czekam ;)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
     
    Napisano (edytowane)

    Witam. Również mam problem z moim P9 Lite. Telefon wziął mi mój ojciec w abonamencie, ponieważ mając tylko niecałe 17 lat ciężko wziąć go samemu. Sprzętem cieszyłem się od połowy września tylko do drugiej połowy grudnia 2016 kiedy to pewnego pięknego dnia zorientowałem się, że mój Huawei się wygiął (a w zasadzie to metalowa ramka) w okolicach klawiszy głośności.
     

     

    20170123_235140.jpg20170123_235214.jpg20170123_235038.jpg20161217_160057.jpg20161217_134713.jpg

     

    Telefon oddaliśmy 19.12.2016 na gwarancję do punktu operatora. Pomijając to, że tam już skopali sprawę - telefon dostali 19.12.2016 a do serwisu Pulsar w Łodzi trafił 17.01.2017 - odmówili mi naprawy gwarancyjnej z powodu rzekomego uszkodzenia mechanicznego. Drugi raz telefon wysłany był w Bydgoszczy i trafił on dosyć szybko do CCS Piaseczno - raptem kilka dni. Tam również odmówiono mi naprawy gwarancyjnej - również rzekomo uszkodzenie mechaniczne. Mój ojciec - prawowity właściciel telefonu - dzwonił do CCS i pytał się ich jak możliwe jest celowe wygięcie telefonu bez potrzaskania go. Wysłali tylko zdjęcia pokazujące usterkę - krzywy telefon.

     

    4329302b.jpg4329302c.jpg

     

    Nie wiem jak one mają obrazować to w jaki sposób miało dojść do tego całego "uszkodzenia mechanicznego" - ale mniejsza o to. Konsultant w punkcie operatora mówił coś o wysłaniu telefonu po skonsultowaniu tego z Huawei Polska - mieliby niby wymienić sprzęt na nówkę. Nie wiem czy ryzykować wysyłanie telefonu jeszcze raz. Mam nadzieję, że jak pojadę go odebrać to nie będzie on do odbioru w jeszcze gorszym stanie. Z ojcem gadałem i doszliśmy do wniosku, że jeżeli telefon przyjdzie w gorszym stanie lub był rozbierany w CCS telefonu nie odbierzemy z naprawy i udamy się tematem do Rzecznika Praw Konsumenta. Nie wiem co z tym fantem począć.

     

    EDIT: PAPIERY Z SERWISU CCS

     

    20170211_132705.jpg20170211_132653.jpg

     

    Edytowane przez zielass
    Dodanie brakujących zdjęć i spoilerów.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
     

    Zielass, Plus kazał Ci kolejny, 3 już raz wysłać telefon do Huawei?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
     

    Dokładnie.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
     
    Napisano (edytowane)

    Na jakiej podstawie stwierdzili, że dostaniesz nowy? powiedzieli?

    Edytowane przez Marzyciel

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
     

    Tak. Tak mi powiedział konsultant. 

    • Upvote 1

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
     
    Napisano (edytowane)

    Hej , decyzja - wymiana telefonu.  Ccs Piaseczno. Ps, coś jest na rzeczy bo dziś telefon otrzymali  a po południu juz dostał nr do śledzenia przesyłki. 

    Super ze jesteście,  trzymam kciuki 

    Edytowane przez Ania

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
     

    Pomińmy to, że na telefonie nie widać śladów użytkowania. Noszony od nowości w porządnym etui i zabezpieczony fabryczną folią, a i tak wpisali rysy... Spójrzcie na rubrykę "uszkodzenia mechaniczne" w drugim zdjęciu w drugim spoilerze. "Folia na "syzbie"... Nóż w kieszeni się otwiera.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
     

    Zielass, odesłałeś raz jeszcze telefon w koncu czy nie?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
     

    Jutro albo pojutrze dopiero odeślę. Nie miałem póki co czasu na dotarcie do BDG. Wiadomo - szkoła, praca (tata) i inne takie. 

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
     

    Witam Wszystkich,

    Dla mnie również wygięła się P9 Lite, niestety (lub właśnie stety) pomiędzy Volume a Power, wygięła się podczas ładowania. Zgłosiłem sprawę do salonu PLUSa (gdzie kupiłem telefon), który wysłał P9 Lite do CCS Piaseczno, odpowiedź - uszkodzenie mechaniczne, koszt naprawy 490,63 zł. Uważam, że telefon nie był nawet otwierany, któryś z serwisantów próbował się tam dostać bo, był mały ślad zarysowania na tylnej obudowie, poza tym w "raporcie z naprawy" jest opis "wykonano dokumentację fotograficzną, która jest dostępna na stronie ccsonline.pl zakładka serwis/dokumentacja fotograficzna" ,a tam po wpisaniu numeru IMEI --> brak dokumentacji fotograficznej. Nie zgadzając się z opinią Serwisu, skorzystałem z usługi Door to Door, opisując całą sytuację. Na drugi dzień po telefon zgłosił się kurier TNT i zabrał telefon do innego serwisu tym razem do Gdyni (TRV - Serwis ul. Świętojańska 90). I dokładnie jak opisują prowadzący temat  spakujcie wszystko co było po otwarciu (igłę, "książeczki", słuchawki, ładowarkę, no i telefon) wiem, że na to zwracają bardzo uwagę.

    Za namową "Marzyciela", który okazał się bardzo pomocy (wielkie dzięki - ADAM), złożyłem również wniosek do Rzecznika Konsumentów i to właśnie jego pismo cytują administratorzy na początku tematu. Obecnie czekam na odpowiedź z Huawei Polska co odpiszą dla Rzecznika (na podstawie art.42 ust. 4 Ustawie o ochronie konkurencji i konsumentów z dnia 16 lutego 2007 na odpowiedź mają 14 dni - a pismo jest z 06.02.2017) i czekam co z telefonem, w czwartek 09.02.2017 wyjechał do Gdyni.

    Gdy będę miał jakieś informacje, na pewno się odezwę.

    • Like 1

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
     

    Czekamy frasik :)

    Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
     

    Właśnie wróciła z serwisu Gdyńskiego (TRV - GDYNIA, UL.ŚWIĘTOJAŃSKA 90) moja wykrzywiona P9Lite, w "raporcie z naprawy" opis usterki : telefon wygiął się podczas ładowania, CCS odmówił naprawy, prośba o ponowne sprawdzenie. opis naprawy:  stwierdzono uszkodzenie mechaniczne, zgodnie z postanowieniami karty gwarancyjnej, serwis odmawia przeprowadzenia naprawy gwarancyjnej. Możliwość odpłatnej naprawy, koszt 400 zł. " Identyczna odpowiedź co w raporcie z Piaseczna

    Nikt nie zadzwonił do mnie, nikt się ze mną nie kontaktował mailowo, a może bym się zdecydował (żart oczywiście) na naprawę za 400 zł, tylko telefon odesłali. Tak traktuje się klienta ?

    Czekam jeszcze na odpowiedź z Huawei dla Rzecznika

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
     

    To czekami na pismo Huawei :)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
     

    @frasik Mój telefon akurat ostatnio był w CCS Piaseczno. Też mi odesłali wygięty ze stwierdzonym "uszkodzeniem mechanicznym" i wycenili naprawę na 500zł! Ja się załamie psychicznie i nerwowo. Od dwóch miesięcy telefon jeździ po całej Polsce i żaden "serwis" pełen techników-patałachów nie potrafi wydać decyzji o wymianie sprzętu. Ja się pytam: czy da się wygiąć tak telefon tylko z jednej strony bez potrzaskania LCD i dotyku - nawet siadając na niego dupskiem?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
     

    zielass musimy być cierpliwi co odpowie NAM, (bo nie tylko dla mnie) Huawei. Tak jak napisała Pani Rzecznik "...problem z obudowami P8 i P9 Lite jest Państwu doskonale znany..." jeśli zrobi się głośno o NASZYM temacie, zyski Huawei polecą na pysk. Mówcie jedni drugim, pytajcie czy ktoś kogoś zna z podobnym problemem, wówczas mamy jakąś szansę coś wywalczyć, na razie mamy forum i pomoc adminów i ich podpowiedzi, to już jest dużo.

    Czekamy na odpowiedź z Huawei i szukamy dalej ludzi z podobnym problemem  przy P8 i P9 Lite.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
     

    Powiem tak, jeśli uzbiera się spora grupa ludzi, to spokojnie można wziąść prawnika i wytoczyć im sprawe a wcześniej złożyć się na biegłego sądowego który zrobi dokładną analize i jeśli potwierdzi wadliwość materiału, wtedy wniosek do sądu jest zasadny i wygrany, nic tu nie zrobi nawet banda prawników Huawei. Przecież wszyscy wiemy jak było z Samsungiem i Note 7 ale Samsung na tyle kumaty, że sam wycofał fony bo wiedział czym to pachnie, Huawei może paść grubo jak się taka afera zrobi bo pójdzie to w świat nie tylko PL.

    Zbierajcie ludzi najpierw bo w grupie siła i każdy się z nią musi liczyć, nawet Huawei.

    Pozdrawiam.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
     

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    ×